Re: Ukrycie swojego IP

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 20:01:18 MET

On Fri, 27 Nov 2009 16:14:00 +0100, Rados³aw Sokó³
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Sobie te¿ utrudnisz. Ja np. wycinam wszelkiego rodzaju ano-
>nimizery z mo¿liwo¶ci publikowania jakichkolwiek komentarzy
>czy przysy³ania mi poczty.
>
>PS. Co komu¶ da znajomo¶æ Twojego adresu IP? W zasadzie nic.

Radku jak zwykle prezentujesz bardzo waskie spojrzenie na temat.
jesli kolega E nie poda, to moze ja.
np. pracujesz w jakiejs firmie i od czasu do czasu, wrzucisz jakis
wpis tu albo tam, ktory jest sprzeczny z pogladami szefa i firmy.
zebys ty nie byl skojarzony w np. ultraprawicowa organizacja, w ktorej
zajmujesz sie np. wylaqcznie ksiegowoscia, mozesz chowac swoje IP,
zeby nie miec problemow z oszolomami, ktorzy ci zarzuca hipokryzje.
krotkomyslacych ludzi nie brakuje.
to samo dziala w druga strone. jesli masz oszolomskie pomysly, albo
agresywny styl wypowiedzi online, powinienes chowac swoje IP, aby nie
szkodzic firmie, z ktorej komputera takich wpisow mozesz dokonywac.
powiedz mi dlaczego wiekszosc piszacych na newsy nie uzywa swoich
pelnych imion i nazwisk tylko nicki? zapewne zle adresuje pytanie, bo
skoro ty tak nie robisz, nie bedziesz w stanie zrozumiec innych. <rs>