Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:00:31 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>Twoim Bardzo Skromnym i Subiektywnym Zdaniem. Wg mnie na p³ytach CD/DVD
>jest ekstremalnie niezast±piony.

Oczywi¶cie. Przecie¿ wszyscy lubi± jak co¶ im siê samo uruchamia (hint:
dalece nie zawsze wk³ada siê p³ytê po to, ¿eby _z niej_ uruchomiæ akurat
to, co wskazane jest w autostarcie).
Zgadnij dlaczego tak czêsto siê to wy³±cza. Czy¿by dlatego, ¿e jest to
niesamowicie wkurzaj±ce?

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.