Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 21:30:59 MET

Mich@l pisze:

> A czy ten zegar prababcia kupiła za równowartość godziny pracy?

Nie wiem za ile, ale z arystokracji się nie wywodziła, wręcz przeciwnie.

> Uwierz
> mi, produkty wysokiej jakości nadal można kupić.

Ciężkawo jednakowoż, bo nawet ten
http://allegro.pl/item828696907_zegar_stojacy_stylowy_nowy_fakt_vat_krakow.html#gallery
tani nie jest, a proszę bardzo: kwarcowy wkład do napędu z
wykorzystaniem bateria AAA.

Kolega w połowie lat 90 bardzo się podniecał swoim magnetowidem z roku
bodajże 1981. Magnetowid ten ja kupiłem potem od niego i zdechł dopiero
koło końcówki lat 90, głównie z braku serwisu, bo naprawić się go pewnie
dało. A kupiłem go po tym, jak mój 4 letni samsung zdechł... I
generalnie nie sądzę, żebym dzisiaj kupił, nawet za potrójną cenę,
takiej jakości magnetowid.

--
Przemysław Adam Śmiejek