Re: Wyłączanie komputera po uruchomieniu konsoli odzyskiwania

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 15:05:51 MET

> No no... ale wierzę ci, ze nie ma... może jednak jest program MB
> Monitor, albo podobny... skoro system odpala, to wrzucić w autostart i
> niech przez chwilę pokazuje na ekranie...

Speedfan pod XP działa, proc ok 70 stopni przy średnim obciążeniu... w
BIOSie brak tej opcji.
> Ostatecznie, rozebrać klapcia, oczyścić radiator i procka, dać pasty,
> skręcić i zrobione.

Rozebrałem laptopa. Faktycznie, w środku kurzu masa - czyszczenie
radiatorów niewiele dało, niestety pasty nie miałem pod ręką i różnicy
wielkiej nie widać... trzeba powtórzyć, ale przyczyna wyłączania jest
znana. Dziękuję za wszystkie rady.