Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 12:42:06 MET

dziobu pisze:

> Yeti też ktoś widział ;p
> Nie widziałem takich inżynierów, widziałem tylko maszyny mające sie
> nijak do czegokolwiek.
> Zresztą schemat nie gwarantuje nic. Grzebanie w starociach ma szereg
> innych wad - wszystko działa dopóki nie dotkniesz. A jak juz dotkniesz
> jedno przestaje działać cała okolica. I tak dalej.

No cóż, ale jakoś to funkcjonuje. Mało kogo stać na robienie wszystkiego
od zera, jak już coś padnie.

> Jesli ktoś nie potrafi jej wykorzystać bądź nie ma świadomości co mógłby
> przez zmiane osiągnąć.

Wciąż tej świadomości nie mam. Nadal nie widzę jak Moc Super Krowy ma
wykorzystać księgowa, której soft działa idealnie na maszynie sprzed 10
lat.

> To drugie jest popularniejsze. Ludzie nie wiedzą
> co da sie zrobić i nawet przy zamawianiu urządzenia po prostu nie wiedzą
> co chcą.

A może po prostu nie chcą wiedzieć? Moja żona jeździ maluchem, a ja
renówką z 1992 roku. Obydwoje jesteśmy zadowoleni ze swoich wozów, które
zapewne budzą rechot wielbicieli najnowszych wypasionych fur. TYLKO PO
CO? Dojeżdżamy do pracy? Dojeżdżamy. No w maluchu mi już jest za ciasno
i ma za małego kopa jak dla mnie, ale już np. R19 dla mnie w sam raz. Po
co mi lepsze? Żeby wydać kupę kasy i mieć drogi serwis?

> To napisałem jako przykład. I tak najlepsze jest stare, pierwsze UT.

UT? Ja mało gracz jestem. W życiu grałem w:

Prince of Persia, Electrobody, Indiana Jones 3, Sherlock Holmes i
zagadka zabitej aktorki, Cywilizacja 1, Cywilizacja 2,
Cezar->Faraon->Cesarz... A teraz se kupiłem Cezar 4, ale nie działa, bo
mam kartę graficzną za słabą, a na lepszego kompa mnie nie stać, 5
tysięcy to jednak trochę sporo. Kupiłem se też Cywilizację 4, ale nie
ogarniam. W C2 widziałem jednostki wroga przy ataku na miasto, a tu
jakoś za szybko wszystko pomyka i nie panuję na tym. Może się wdrożę.

> Tak, ale do tych danych podepniesz sie poprzez silnik bazodanowy bo
> pliki zawierają jakiś ustandaryzowany układ danych.

No, tylko nadal w gąszczu tabel nie dojdziesz do zależności oraz do tego
co co znaczy i dlaczego.

--
Przemysław Adam Śmiejek