Re: Jak zablokować ,,ataki'' BT?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 21:29:41 MET

Dnia Tue, 24 Nov 2009 13:30:16 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> A jak ukryć widoczność BT?

W zarządzaniu ustawieniami BT znajdziesz dwie opcje. Obie wyłącz:
- zezwalaj urządzeniom BT na odnajdywanie tego komputera,
- powiadamiaj mnie, jeśli nowe urządzenie BT chce się połączyć.
Oczywiście nie przeszkodzi to w znajdowaniu i łączeniu się z
urządzeniami uprzednio sparowanymi.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/