Re: Sieć konfiguracja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 22:25:23 MET

Dnia Mon, 23 Nov 2009 15:04:00 +0100, Magdalena napisał(a):

> [...]
>
> Karta ethernetowa przez którą podłączony jest internet
>
> IP - 81.190.223.229
> Maska podsieci - 255.255.248.0
> Brama - 81.190.217.1
>
> Powyższe ustawienia komputer dostaje automatycznie od dostawcy
> internetu. We właściwościach katry, zaznaczona jest opcja udostępniania
> internetu.
>
> Karta WIFI która ma udostępniać internet komputerowi B.
>
> IP - 169.254.127.186
> Maska podsieci - 255.255.0.0
> Brama - brak
>
> Powyższe ustawienia są automatyczne, nic nie jest na sztywno wpisane w

Po włączeniu udostępniania Internetu poprzez kartę WiFi powinna ona była
otrzymać stały adres 192.168.0.1/255.255.255.0. Jeśli jest inaczej to
udostępnianie nie będzie działać.

> Komputer B
>
> Karta WIFI przez którą ma odbierać internet.
>
> IP - 169.254.127.187
> Maska podsieci - 255.255.0.0
> Brama - 81.190.223.229
>
> Powyższe ustawienia są wpisane na sztywno w TCP/IP.

IP tej karty powinno mieścić się w zakresie
192.168.0.2-254/255.255.255.0, a brama oraz serwer DNS powinny kierować
na adres 192.168.0.1. W pole serwer DNS można też wpisać adresy serwerów
swojego dostawcy Internetu.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/