Sieć konfiguracja

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 15:04:00 MET

Mam dwa komputery, komputer "A" pracuje pod kontrolą win7, a komputer
"B" pod kontrolą win XP. Chcę żeby komputer A udostępniał internet
komputerowi B. Konfiguracja wygląda następująco.

Komputer A

Karta ethernetowa przez którą podłączony jest internet

IP - 81.190.223.229
Maska podsieci - 255.255.248.0
Brama - 81.190.217.1

Powyższe ustawienia komputer dostaje automatycznie od dostawcy
internetu. We właściwościach katry, zaznaczona jest opcja udostępniania
internetu.

Karta WIFI która ma udostępniać internet komputerowi B.

IP - 169.254.127.186
Maska podsieci - 255.255.0.0
Brama - brak

Powyższe ustawienia są automatyczne, nic nie jest na sztywno wpisane w
ustawienia TCP/IP.

Komputer B

Karta WIFI przez którą ma odbierać internet.

IP - 169.254.127.187
Maska podsieci - 255.255.0.0
Brama - 81.190.223.229

Powyższe ustawienia są wpisane na sztywno w TCP/IP.

Komputery widzą się (pingują) widać udostępnione foldery. Niestety nie
działa internet :-( Jak to wszystko skonfigurować, żeby komputer A
udostępniał komputerowi B internet?