Re: Polityki grup.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 21:48:57 MET

Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:35:30 +0100, Krzysztof K. napisał(a):

> Użytkownik "Krzysztof K." <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości
>>

> Znalazłem w gpedit.msc opcje zabronienia dostępu do określonych dysków ale
> tam z menu rozwijanego mam tylko możliwość wybrania kilku kombinacji. Ja
> potrzebuje zabronić dostęp do wszystkich z wyjątkiem kilku.

To może zapuść TweakUI. Tam można selektywnie wyłączyć wszystkie napędy.

BTW zapewne zdajesz sobie sprawę, że takie "wyłączenie" jest
iluzorycznym zabezpieczeniem? Na przykład, nie działa na programy
uruchamiane z wiersza poleceń...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/