Re: programy chcące pracować pod Administratora - ostateczne rozwiązanie??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 21:48:57 MET

Dnia Sun, 22 Nov 2009 20:27:45 +0100, Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości

> Ależ oczywiście, a zmutowany wirus świńskiej grypy powstał w laboratoriach
> koncernów farmaceutycznych.

Niewykluczone. Historia z wysłaną do Niemiec, Austrii, Czech i Słowenii
partią kilku kg szczepionki zanieczyszczonej ptasią grypą, która na
szczęście uśmierciła laboratoryjne gryzonie a nie ludzi, może być
poszlaką.
http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/iar/artykul/czechy;testy;szczepionki;zanieczyszczone;wirusem;ptasiej;grypy,148,0,428180.html

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]