Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 11:41:33 MET

Wiktor S. pisze:
> Bajery graficzne, takie jak prześwitujące ramki okien, miniaturka okna
> pokazująca się po najechaniu na belkę aplikacji na pasku zadań,
> trójwymiarowe przechodzenie pomiędzy oknami pod klawiszami Win+Tab.

OOO! To dobrze, że to się da wyłączyć :D Przecie bym oszalał z takimi
uprzykrzaczami :D

> Można natychmiast poznać po tym, że przyciski
> minimizuj/maksymizuj/zamknij dotykają górnej krawędzi okna.
> Wymagają karty z obsługą DirectX 9, z 64 MB pamięci i ze sterownikami
> specjalnie dla Visty (tzw. WDDM).

To pewnie temu u mnie nie działa, bo ja mam intela i nawet Cezar 4 nie
chce działać :(

> http://wswiktor.fm.interia.pl/stawin.jpg
> http://wswiktor.fm.interia.pl/klawin.jpg

O! To są rozsądne wyglądy :D Jeden z nich mam :D

> Tych drugich się nie da z przyczyn programowych: podsystem Win16 po
> prostu nie jest zaimplementowany. Firma przecież poniosła koszty
> wprowadzenia kompatybilności z programami 32-bitowymi, ale zużywanie
> czasu i środków na obsługę programów Windows 3.x dla garstki zapaleńców
> było już ekonomicznie nieuzasadnone.

Czyli moja Cywilizacja 2 odpadnie... Szkoda, bo to świetna gierka była.
Dawno nie grałem, ale może za parę lat bym sobie chciał przypomnieć...
Teraz mam Cywilizację 4, ale jakoś się gubię. Za duże obrazki, za dużo
animacji i coraz trudniej mi ogarnąć całość.

--
Przemysław Adam Śmiejek