Re: programy chcące pracować pod Administratora - ostateczne rozwiązanie??

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 12:22:06 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:he8f24$svm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Zdrowy rozsądek pozwala Ci uruchamiać nieznane załączniki???

Właśnie nie! Programy mam na okoliczność, gdyby któryś chciał uruchomić
się sam. Co już się kiedyś zdarzyło. Albo, gdyby mi ręka zadrżała przy
listowaniu plików...

> To, że list zawiera virusa nie jest groźne - zarażenie wywołuje
> działanie użytkownika.

Wolę dmuchać na zimne. Nawet programy z płytek z czasopism powywalałem
te, na których mi AV przy skanowaniu pyskował.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,