Re: programy chcące pracować pod Administratora - ostateczne rozwiązanie??

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 22:53:01 MET

** Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec@gmail.com> wrote:

> A jak można to wybadać? Czy są jakieś sniffery czy coś dostępnego z godnego
> zaufania źródła?

Filemon i regmon Sysinternalsów powinny wystarczyć, ale może są jakieś
kompleksowe kombajny co same wykryją naruszenia polityki dostępu i wygenerują
odpowiedni zestaw uprawnień - nie wiem, nie znam - chętnie się dowiem. Z reguły
to po prostu coś chce gdzieś zapisać gdzie nie może i wystarczy danej grupie
użytkowników tego programu na to zezwolić i to wszystko.

No.