Re: programy chcące pracować pod Administratora - ostateczne rozwiązanie??

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 04:25:03 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:he7002$9f8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w
> wiadomości

> Ja również, i dodatkowo bez antywirusa :)

Ja z konta równorzędnego. To nie Ubuntu, gdzie w razie potrzeby,
uprawnienia są podwyższane w bardzo latwy sposób... i tak z konta usera
mogę odpalić terminal z prawami superusera.

> Zaznaczam, że nie odwiedzam stron z porno, cracków i innych typowych
> zagrożeń...

I bardzo slusznie. Chociaż ja antywirusa jednak mam, ze względu chociaż
na przychodzące spamy, gdzie czasem zdarza się, że przyjdzie
"niespodzianka". Jednak conajmniej 4 programy czuwają, aby zmniejszyć
zagrożenie...

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,