Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 21:26:59 MET

dziobu pisze:
>> 1. Po co to komu?

No choćby mi czy znanym mi szkołom, które pracują na DOSowych programach
z QNT. Obecnie działają pod XP, ale za parę lat zrobi się problem, skoro
tak zablokowano.

>I tak 99% aplikacji nie zadziała z innych powodów

Dlaczego nie działa?

No do DOSowych można tego dosboxa, ale po pierwsze: po co, skoro można
było nie blokować tej możliwości? A po drugie: Czy będzie współpracował
np. z dosprn?

A do niedosowych, a konsolowych? Jak FAR? Tam DOSbox nie zadziała.

> 3. Oidw wynika to z potrzeby użycia trybów karty graficznej które nie są
> już wspierane. Czy jakoś tak.

No ale DosBox się robi fullscreen, więc karta wspiera ten tryb.

--
Przemysław Adam Śmiejek