Re: przenoszenie systemu - jak to w koncu jest

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 11:40:01 MET

Dnia Wed, 18 Nov 2009 15:32:00 -0500, rs napisał(a):

> dzieki za odpowiedz, ale nie sadze by inntalator windowsowy byl
> najlepesza metoda na naaprawianie czegokolwiek w systemie, no moze
> poza uszkodzonymi, nieobecnymi plikami systemowymi. opcji naprawy jest
> raptem 4 zadana nie pasuje do instalacji nowych sterownikow, ktorych
> stary system nie ma. <rs>

Takie przenosiny w zasadzie nie są wspierane przez MS, pozostaje więc
metoda prób i błędów. Kiedyś znalazłem co prawda taki artykuł jak
poniżej, ale nigdy nie miałem okazji tej metody wypróbować, a tym
bardziej na XP.

Jak przenieść instalację systemu Windows 2000 na inny komputer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;Q249694

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/