Re: przenoszenie systemu - jak to w koncu jest

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 21:32:00 MET

On Wed, 18 Nov 2009 21:03:40 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote:

>Mozna przekopiowac partycje systemowa za pomoca BootIt NG na dysk z nowego
>kompytera. Potem na nowym komputerze uruchamiasz instalator Windows. Powie
>Ci, ze wykryto juz instalacje Windows. Wybierasz wiec opcje naprawy.

dzieki za odpowiedz, ale nie sadze by inntalator windowsowy byl
najlepesza metoda na naaprawianie czegokolwiek w systemie, no moze
poza uszkodzonymi, nieobecnymi plikami systemowymi. opcji naprawy jest
raptem 4 zadana nie pasuje do instalacji nowych sterownikow, ktorych
stary system nie ma. <rs>