Re: polski program

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 18:43:34 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie rs
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> mowisz? uzywales go? faktycznie jest taki cacy jak o nim pisza na tej
> stronie? <rs>

Używałem i mówię ;)
Program mały, skuteczny, bardzo "konfigurowalny"
i faktycznie znakomicie skompilowany, na tyle na ile mogę porównać
(w moim prymitywnym rozeznaniu oczywiście) z pokrewnym programami.

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/