przenoszenie systemu - jak to w koncu jest

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 18:39:52 MET

jaki jest najprotszy, najpewniejszy i nnjszybszy sposob przeniesienia
zainstalowanych programow, danych uzytkownikow, lacznie z danymi
przechowywanymi przez przegladarki, driverow do niestandardowego
hardware, ktory jest w noowym doinstalowany, ze starego komputera na
nowy, nie dosc sa to zupelnie rozne komputery (hardware) to nawet
rozne systemy (XP->vista) (XP-W7). (ale nawet w obrebie tego samego
systemu by mnie interesowalo)
moglby mnie ktos podpowiedzic jakis trick, lub skierowac na
odpowiednia strone, bo czytam i czytam o roiznych desktop mover,
desktop DNA itp i juz mam metlik. z gory dzieki. <rs>