Re: W2k i wolny dysk 1 TB SATA II

Autor: Grzegorz <bzdura_at_brakmaila.com>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 14:11:56 MET

Hello Osadnik !:

> To to NTFS strasznie szybko i łatwo się fragmentuje.
>
> Badam to programem Auslogics Disk Defrag (który defragmentuje tak ze
> nawet systemowy defragmentuję nic nie musi robić). Fragmentują mi się
> nawet małe 300KB pliki. nie wiem dlaczego. Przekopiowywanie niby
> strumieniowe dało mi masakryczne sfragmentowany dysk (kopiowanie było z
> dysku na dysk).
>
> dlaczego tak sie dzieje? może to tylko mi?

Mam bardzo małą defragmentację - właśnie uruchomiłem tego defraga, ale
portable (mam W2k ...).

Ale - na razie to cholerstwo chodzi.

Najciekawsze, że poprzedni dysk (samsung) powieszona na drutach chodził
też szybko, a w obudowie już nie ....

BTW, co sądzisz o Auslogic Registry Defrag ??? Warto kupić ?

pzdrw.

--
Grzegorz