Re: W2k i wolny dysk 1 TB SATA II

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 13:53:26 MET

Grzegorz pisze:
> Hello Sebastian !:

> Akurat świeżo przegrywane całe katalogi, na partycję NTFS oczywiście -
> czyli nie to.

To to NTFS strasznie szybko i łatwo się fragmentuje.

Badam to programem Auslogics Disk Defrag (który defragmentuje tak ze
nawet systemowy defragmentuję nic nie musi robić). Fragmentują mi się
nawet małe 300KB pliki. nie wiem dlaczego. Przekopiowywanie niby
strumieniowe dało mi masakryczne sfragmentowany dysk (kopiowanie było z
dysku na dysk).

dlaczego tak sie dzieje? może to tylko mi?