Re: Exchange 2007 w SBS 2008 Premim

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 12:31:33 MET

On 17 Lis, 12:13, "Kajetan" <no-m...@no-problem.pl> wrote:

> ;-) ja zadaje durne pytania, a tymczasem wdrożenie SBS nie wiele się
> różni od instalacji windowsahttp://www.techit.pl/Artykuly/View.aspx?1818.rzut+okiem+na+windows+sm...
> ;-)
>
> mam jednak dwa pytania:
> - FAX: mam do wyboru dwa modemy, US Robotics 56K V.92 Message Modem i
> Pentagram Hex II PCI V.92 - dylemat, który? ;-)
>
> Ja bym wybrał USRa, to klasyka :)
>
> - FAX: wirtualny: mam fax IP, który przysyła załączniki PDF mailem.
> Czy da się bez problemu ustawić go tak aby wkładał te faksy do
> skrzynek jak w przypadku faxmodemu czyli usługi faksu?

teoretycznie tak. Musiałbym T38 ustawić na Vigorze, i podpiąć tą linię
pod drugi modem. Problem w tym, że mam numer od netii, i ta usługa
działa dobrze o ile te faksy idą do maila. Przy czym Freeconet
twierdzi, że problemy są z wysyłaniem, a nie odbieraniem.

> Nie mam pojęcia. Możnaby pewnie pokombinować z folderami publicznymi, tak
> żeby folder miał adres email, ale to raczej rzeźba.

no to Vigor ;-)

> no i trzecie: czy ktoś podłożył książkę adresową do telefonów Cisco
> SPA942? Mają obsługę LADP.
>
> No jeśli mają LDAP, to pewnie nie będzie problemów, ale nigdy tego nie
> robiłem.

no ja też nie. Ale jak zrobię to się podzielę jak ktoś zapyta ;-)

PS. Twój klient nie cytuje postów.