Re: Exchange 2007 w SBS 2008 Premim

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 12:13:09 MET

Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:a9601e62-1db9-406e-8f22-074d015401e0@b2g2000yqi.googlegroups.com...
On 17 Lis, 00:11, "Kajetan" <no-m...@no-problem.pl> wrote:

> Vademecum Administratora to żart, nie poważne książki :)
> Z migracją najprościej zrobić backup/restore.

;-) ja zadaje durne pytania, a tymczasem wdrożenie SBS nie wiele się
różni od instalacji windowsa
http://www.techit.pl/Artykuly/View.aspx?1818.rzut+okiem+na+windows+small+business+server+2008
;-)

mam jednak dwa pytania:
- FAX: mam do wyboru dwa modemy, US Robotics 56K V.92 Message Modem i
Pentagram Hex II PCI V.92 - dylemat, który? ;-)

Ja bym wybrał USRa, to klasyka :)

- FAX: wirtualny: mam fax IP, który przysyła załączniki PDF mailem.
Czy da się bez problemu ustawić go tak aby wkładał te faksy do
skrzynek jak w przypadku faxmodemu czyli usługi faksu?

Nie mam pojęcia. Możnaby pewnie pokombinować z folderami publicznymi, tak
żeby folder miał adres email, ale to raczej rzeźba.

no i trzecie: czy ktoś podłożył książkę adresową do telefonów Cisco
SPA942? Mają obsługę LADP.

No jeśli mają LDAP, to pewnie nie będzie problemów, ale nigdy tego nie
robiłem.