Asus eee900 wiesz się na baterii

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 20:29:36 MET

Witam

Mam Asusa eee900 na celeronie, którego katuje jako serwer internetowy. Działa
cały czas podpięty do sieci z włożoną baterią. Działa stabilnie, raz na
miesiąc ma restea jak m$ wypuszcza aktualizacje do windy.
Chciałem raz na jakiś czas dać mu podziałać na baterii. Ale gdy odłącze
zasilacz, to po kilku/nastu minutach pracy netbook łapie BSOD. I tak raz za
razem, póki nie podłącze zasilania.
Na początku jak go kupiłem to tak nie robił. Przez kilka tygodni używałem go
jak trzeba, z zasilaniem bateryjny. Dopiero po około miesiącu działania 24/h
na zasilaczu zaczął wieszać się gdy zostawał wyłacznie na baterii.
Ciągła praca na zasilaniu nie powinna uszkodzić baterii?
Co sie mogło stać, czy tylko serwis pozostał?

Na pl.comp.pecet padła sugestia że to może być wina sterownika ATK Acpi,
czyli problem softwerowy, tyle że w Menadżerze urządzeń nie widze takiego
sterownika/urządzenia... System to Windows XP Pro XP3.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski