Re: Windows 7 - jakie są Wasze wrażenia?

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 12:51:41 MET

Użytkownik "Expedyt" <expedyt@____n**ospam__.op.pl> napisał w wiadomości
news:hd3l3h$m6i$1@news.onet.pl...

> Prędzej stawiałbym na jakieś sprawy związane ze sterownikiem.
> Ale którym, to nie jestem w stanie dojść.

IMO trzeba czekać na poprawienie różnych błędów w Win7
Zapytałem googla "windows vista bsod" - wyników 2 000 000
później "windows 7 bsod" - wyników 2 420 000
Przy ograniczeniu na język polski:
windows vista bsod - 29 500
windows 7 bsod - 146 000
Porównując to z czasem obecności rynkowej OS-ów, wychodzi że trzeba czekać
na jakieś poprawki (np. SP1) aby Win7 nazwać niezawodnym systemem. Czyli jak
zwykle, cudów nie ma, RTM to ostatnia wersja testowa :)
Postawiłem jakiś czas temu siódemke (RC) na netbooku. Niestety ale zaliczał
BSOD-y, żadne czary nie pomagały, na Viście czy XP - nigdy mu się to nie
przytrafiło. Desktop natomiast na tym samym 7RC - pracował ok.

--
B.G