Bitlocker - błąd

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 12:33:54 MET

Vista Ultimate 32bit.

Włączyłem szyfrowanie Bitlocker (wariant z kluczem na USB, bez modułu TPM).
Mam takie objawy:

- w panelu sterowania bitlocker zgłasza "szyfrowanie wstrzymane" i nie ma
opcji do wznowienia. można tylko "odszyfrować"
- przy każdym ładowaniu systemu pyta o klucz odzyskiwania (dobrze że go
wydrukowałem), klucz na pendrive'ie zdaje się olewać
- po uruchomieniu systemu dostaję komunikat "Ten dysk zawiera jeden lub
większą liczbę błędów. Uruchom polecenie "chkdsk /r".".
- uruchomienie chkdsk /r skutkuje komunikatem że nie da się teraz, czy chcę
przy ponownym uruchamianiu systemu. biorę "tak".
- chkdsk podczas ładowania się uruchamia, ale od razu jakby bez sprawdzania
pokazuje "disk is clean" i szopka zaczyna się od nowa

Szyfrowanie innej partycji się powiodło. Problemy są z partycją systemową.

--
Azarien