Re: w2k3 jak xp

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 11:29:26 MET
Message-ID: <2009110710292600@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

B.G pisze:
> Nie wiem czy to był problem schedulera, ale w grach było jeszcze
> ciekawiej. Miałem wtedy P3/800MHz więc gry jak MoHAA czy Unreal2
> potrafiły zabrać bez problemu całą moc CPU. W scenach kiedy na ekranie

Akurat gry na dłuższym kwancie zyskują, bo nie są wielowątko-
we zazwyczaj. Z nowymi produkcjami będzie już nieco inaczej.

> Może dlatego że w serwerach sprzętowa akceleracja grafiki jest domyślnie
> wyłączona? Tak napewno jest w w2k3.

W NT Server AFAIR nie była wyłączona. Dopiero Windows 2003
blokował domyślnie akcelerację.

Generalnie pozostaję na stanowisku, że używanie systemu ser-
werowego do normalnej pracy - pomijając już nawet aspekt eko-
nomiczny - jest bez sensu :)

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Sat Nov 7 11:40:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 Nov 2009 - 11:42:01 MET