B.G pisze:
> Nie wiem czy to był problem schedulera, ale w grach było jeszcze
> ciekawiej. Miałem wtedy P3/800MHz więc gry jak MoHAA czy Unreal2
> potrafiły zabrać bez problemu całą moc CPU. W scenach kiedy na ekranie
Akurat gry na dłuższym kwancie zyskują, bo nie są wielowątko-
we zazwyczaj. Z nowymi produkcjami będzie już nieco inaczej.
> Może dlatego że w serwerach sprzętowa akceleracja grafiki jest domyślnie
> wyłączona? Tak napewno jest w w2k3.
W NT Server AFAIR nie była wyłączona. Dopiero Windows 2003
blokował domyślnie akcelerację.
Generalnie pozostaję na stanowisku, że używanie systemu ser-
werowego do normalnej pracy - pomijając już nawet aspekt eko-
nomiczny - jest bez sensu :)
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Sat Nov 7 11:40:02 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 Nov 2009 - 11:42:01 MET