Re: Windows 7 - jakie są Wasze wrażenia?

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 19:32:35 MET

Expedyt pisze:
> Pytam oczywiście tych, który mieli kontakt z systemem.
>
> Moje wrażenia są takie sobie. Niestety moje Win 7 (Professiona7 PL
> 32-bit) często wiesza się lub resetuje (mniej więcej raz na dzień, dwa
> dni). Czekam na jakieś poprawki, które by to rozwiązywały, bo na razie
> jest tak sobie.
> Exp

Witam.
Testuję, wraz z rodziną wersję RC1 i to na dysku
VHD. Śmiga jak ta lala :). Jedyny BSOD jaki
zaliczył spowodowany był fragmentacją dysku
przez XP-ka.
Zassałem właśnie wersję 90 dniową, 32-bit i
zaraz (no może jutro) zainstaluję go sobie, też
zresztą na VHD.
Sterowniki viściane pasują, przynajmniej do
mojego sprzętu (MSI KN9-Ultra, AMD 4400+,
GF8600GT, 2x1GB OCZ)
Jednym słowem, dla mnie bomba.

--
pozdr00fka