Re: Windows 7 - jakie są Wasze wrażenia?

Autor: Robert Drygas <robert.drygas_at_list.pl>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 19:26:59 MET

Dnia Fri, 06 Nov 2009 16:20:57 +0100, Expedyt napisał(a):

> Pytam oczywiście tych, który mieli kontakt z systemem.
>
> Moje wrażenia są takie sobie. Niestety moje Win 7 (Professiona7 PL
> 32-bit) często wiesza się lub resetuje (mniej więcej raz na dzień, dwa
> dni). Czekam na jakieś poprawki, które by to rozwiązywały, bo na razie
> jest tak sobie.
> Exp

Ja mam wrażenia bardzo pozytywne. Używam wersji Professional zarówno
32-bitowej, jak i 64-bitowej. Przesiadłem się z XP. Nie miałem żadnych
problemów z przyzwyczajeniem się do innego interfejsu :-) Nie wiesza się,
BSOD-a jeszcze żadnego nie widziałem.

Jedynie nie obsługuje karty TV (akurat mała strata ;-)) i skanera (jednakże
jest to do obejścia).

--
Robert Drygas