Re: MS Word 2007

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 20:41:48 MET

Dnia 05-11-2009, ktoś znany jako 'rs' w wiadomości
<news:gr36f51ei43gmfvges9uvjl3ph88r5bk7e@4ax.com> napisał:

> dzieki, ale czy moglbys zdekodowac, dla mnie, uzycie ostatnich dwoch
> znakow? <rs>

Że się wtrącę a propos dekodowania... Prawdopodobnie kolega podejrzewa
jaka będzie reakcja na taką propozycję, bo większość ludzi oczekuje
żeby było szybko, łatwo, przyjemnie i za darmo, a do LaTeXa trzeba
włożyć trochę serca i nauki (nie za wiele, ale jednak) żeby potem było
właśnie tak, jak ludzie oczekują. Ale zaprawdę powiadam Ci, że warto i
jako użytkownik LaTeXa gorąco popieram propozycję kolegi.

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog