Re: Wpółdzielenie poczty?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 19:21:47 MET

On Thu, 05 Nov 2009 19:02:59 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>IMAP.

>No ale właśnie o to chodzi, że jeżeli użytkownik przeczyta
>wiadomość, to na innym komputerze ta sama wiadomość *też*
>ma być przeczytana.
>
>Jeżeli chcesz, by wiadomości były współdzielone przez kilku
>różnych użytkowników, załóż foldery publiczne w ramach IMAPa.
>Wtedy wszyscy widzą te same wiadomości i mogą wykonywać na
>nich operacje, ale stan "przeczytana" jest utrzymywany dla
>każdej wiadomości "per użytkownik", a nie tylko "per wiado-
>mość".

chyba nie za bardzo czuje problem, ale uzywam np. eudory w domu i
pracy. czyli jakby dwoc roznych uzytkownikow. jesli zanacze w niej,
zeby zostawiala wiadoosci na serverach, w domu sciagam wszystkie jako
nieprzeczytane. jesli server i tak odznacza wiadomosci jako
przeczytanie, moze ustawic filtry, ktore beda zmienialy status
wiadomosci na serverze jako nieprzeczytane. chyba o to chodzi? <rs>