Re: Wpółdzielenie poczty?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 15:22:24 MET

** ader <ader@ader.com> wrote:

> poszukuje jakiegos, najlepiej darmowego oczywiscie, do wspoldzielenia poczty
> w firmie. Chodzi mi o to, zeby skrzynki byly synchronizowane na roznych
> komputerach - czyli np. po przeniesieniu wiadomosci z folderu skrzynka
> odbiorcza do folderu "A" mail przenosil sie na wszystkich stanowiskach.

IMAP i wspólne foldery.

> Probowalismy z IMAPem (lokalne proxy) jednakze ma ono taka wade, ze po
> przeczytaniu wiadomosci na jednym kompie, na wszystkich jest oznaczona jako
> przeczytana,

Bo to tak ma działać - jedna skrzynka - jedna osoba. Skoro jedna osoba
przeczytała wiadomość na komputerze A to na komputerze B ta wiadomość powinna
się wyświetlać jako przeczytana (z komputera B korzysta ta sama osoba).

Jeżeli przyjmujesz, że jedna skrzynka - wiele osób to rób listy dystrybucyjne.

> dodatkowo dochodza problemy z synchronizacja w Outlooku Expressie...

Nic czego się nie da obejść chociażby rezygnując z Outlook Ekspressa.