Re: Skąd nazwa Windows 7 ?

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 12:01:45 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:hcrjjh$ith$1@news.interia.pl...

> Legenda urbana. Wista działa całkiem dobrze.....

Nie taka całkiem legenda.
Jak Vista wchodziła na rynek, to sprzedawano ją często w paczce
zawierającej: Vista RTM (czyli niedopracowana jeszcze), 1GiB RAM, mnóstwo
Crapware-u.
Taki zestaw ledwo co działał, nawet powiedziałbym że nie działał. A to że
nie była to wina wyłącznie Visty - mało który pismak/forumowicz zauważał,
stąd taka nagonka na ten OS.
Mam ją od wersji RTM (RC1 też używałem) i po SP1, do czasów Win7 były to IMO
najlepsze nieserwerowe okna.
Dziś do Visty (SP2) trudno mieć jakiekolwiek większe zastrzeżenia. Przy
konfrontacji z Win7 wychodzą pewne jej mankamenty, ale to nie dziwne gdyż 7
to dokończona i trochę udoskonalona Vista.

--
B.G