Re: Co to za sterownik???

Autor: Marcus <m.korbecki_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 13:18:01 MET

No cóż, dowcip polega na tym, że tego pliku nigdzie nie ma!!! Tzn. nie
zostaje odnaleziony. Problem też w tym, że to tylko jeden z licznych
przykładów BSOD-ów. Zwykle winowajcami są pliki "okołosieciowe", czyli
np. ndis.sys, Rtnicxp.sys albo tcpip.sys. Bywa też win32k.sys. Poza tym
kody błędów też są różne, od IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, poprzez
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA, po PFN_LIST_CORRUPT. Ostatnio trafił mi się
też błąd 8E, czyli KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED. Choć to i tak nie
wyczerpuje całej listy. Podejrzanym wydaje się RAM. Ale ani Memtest ani
GoldMemory niczego nie wykazały. Zamieniając moduły RAM miejscami
stwierdziłem, że jeden z nich jest dość istotnie cieplejszy od drugiego.
Czy to jakiś symptom? W jaki sposób przetestować RAM, żeby potwierdzić
albo wykluczyć jego winę?

Pozdro
Marek