Re: System dla 55latka

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 08:28:44 MET

rs pisze:

> oraz uswiadomienie userowi, co to jest plik, co to jest
> katalog, jak sie maja do siebie i co to jest struktura plikow, system
> i dane uzytkownika.

Z doświadczenia - tego _bardzo_ ludziom brakuje. Większość uczy się
wizualnie, a pojęcie pliku czy struktury drzewka katalogów jest
uznawane za "tajemną wiedzę hakerską". Piszę to nie tylko do
wątkotwórcy, ale ogólnie do wszystkich - jeśli kogoś uczycie, zadajcie
sobie trochę trudu na pokazanie pewnych "abstrakcji". To później
znacznie ułatwi takiemu człowiekowi życie (i zmniejszy rachunki za
telefon ;) (wam też)), jeśli nie dacie się zmusić do podejścia "ty mi
tu nie fanzol o jakichś katalogach, tylko mi pokaż gdzie mam kliknąć a
ja sobie zapiszę".