3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 10:17:31 MET

Witam!
MS wymienia szybkość jako główną zaletę nowego W7. Kolejne czym się
chwalą to przyjazność wobec użytkownika. Ja jestem zadowolonym userem
Visty i mam w związku z tym pytanie o sens migracji na W7. Ale do
rzeczy: czy ta szybkość objawia się szybszym działaniem aplikacji np.
Nikon Capture NX2 (bo tylko ten wyciska max z mojej konfiguracji) czy
MS w końcu się wziął za operacje I/O które potrafiły obciążyć system w
100%?