Re: Jaki darmowy osobisty firewall do XP polecacie?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 17:39:26 MET

"Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message
news:4aec0d01@news.home.net.pl...

> (1) Comodo PF ma dość wkurwiający moduł samouczenia się, że co się zechce
> skomunikować z netem, to wywali dymka, co czasem utrudnia np.
> zatwierdzenie czegoś innego, tak sie potrafi zakleszczyć, że jedno jest
> drugim przykryte... I trzeba albo odczekać aż dymek zgaśnie, albo ręcznie
> poprzesuwać okienka komunikatów... Rekordowo miałem przez godzinę takich
> komunikatów (instalowałem kilka razy z różnymi opcjami), skląłem CPF od
> ostatnich. Potem się uspokaja na szczęście... Tak, CPF jest dobry jako
> program, acz ma nienajwygodniejszy interfejs.

Nie mam Comodo pod reka, ale lekarstwem na to jest przestawienie opcji nauki
(prawy klik na ikonie w trayu). Jest tam bodajze 5 trybow do wyboru i jeden
to czysta nauka. Wlaczas na pol godziny, wykonujesz typowe dla siebie
czynnosci a Comodo zapamietuje wszystko bez pytania. Pozniej przelaczasz w
zwykly tryb pracy i juz.

Pozdrawiam
Kamil