PerfNet 2004 2005 2006 - błędy wieszające system

Autor: sz. <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 15:33:43 MET

W dziennik zdarzeń dla Aplikacji pojawiają mi się błędy, które podejrzewam
za wywołujące zawieszanie sie roznych aplikacji lub systemu (explorer.exe).
pomaga tylko reset twardy. po restarcie kilka minut jest ok i potem znowu
sie cos wywaca i zawiesza sie.

prosze o jakies wskazówki - nie mam nawet jak poszukac w necie bo te
restarty.

dziennik podaje:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: PerfNet