Re: Jaki darmowy osobisty firewall do XP polecacie?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 22:55:53 MET

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:159dza9n7luom.10tzfnv8ttypy.dlg@40tude.net...

> Znalazłem go w necie. Ale widzę, że ta ostatnia darmowa wersja jest
> dość
> stara, a firewalla wolę mieć aktualnego.

Co rozumiesz przez to? Aktualność bazy? Nie ma czegoś takiego, Taki FW
uczy się na systemie, na jakim jest położony.

> I chyba się na niego zdecyduję, w rankingach też dobrze wypada.

A ja wyrzuciłem, z powodu kłopotów, jakie sprawiał. I nie był to tylko
moduł Defense Plus. Szkoda, bo był naprawdę dobry.
Może u ciebie lepiej pochodzi?

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua