Re: Systemowe dylematy

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 00:01:24 MET

On Oct 26, 11:41 pm, "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfi...@poczta.onet.pl> wrote:

> LOL, szczególnie BSD. Kocham entuzjastów tego systemu. Jak nie ma takiej
> oczywistej funkcji to stwierdzają, że i tak jest niepotrzebna.

OK OK, już nic nie mówię, OK? Windows jest NAJLEPSZY NA ŚWIECIE BOŻYM
pod każdym względem, nie ma sobie równych i naprawde warto za niego
dać KAŻDE pieniądze!!!!!!

A jego producent, Micro... jest tak niezaprzeczalnym liderem na rynku
poprzez swoją genialność, że jest to OK i wielce sprawiedliwe, że nie
ma żadnej konkurencji!

Dodam tylko, że wszelkie reklamy i pozytywne komentarze zachwalające
Windows7 są bezsprzecznym osiągnięciem analiz naukowych i jako takie
szczytne osiągnięcie ludzkiego Geniuszu powinny zostać nagodzone
Nagrodą Nobla!