Re: problem z odzyskaniem katalogu

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 23:55:54 MET

Użytkownik "Gil" <gil0@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hc54r8$gb0$1@inews.gazeta.pl...

> Nie dało sie. Jak klikne na katalog - properties to mam wszystkie
> opcje szare.
> Zadnej akcji nie moge podjąc.

cacls "nazwa_katalogu" /g wszyscy:f
To wszystko, co musisz zrobić. (w 99% przypadków)
Oczywiście, obrabiany katalog musi być dostępny w miejscu wykonania
komendy cacls, a w miejsce "nazwa_katalogu" wpisujesz jego nazwę. Jeśli
nazwa ta zawiera spacje, musisz ująć ją w cudzysłów, jeśli nie, jest to
obojętne.
Jak nie pomoże (zdarza sie przy bardziej skomplikowanym układzie
uprawnień), napisz. Pamiętaj, aby mieć uprawnienia admina, lub
równorzędne.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua