Re: Winsock/wirus problem?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 17:47:35 MET

In news:hc4e9k$f93$1@news.lublin.pl,
*OMSON* <omson@o-dwa.pl> typed:
> W Windows XP pro SP2 występuje problem z połączeniem sieciowym.
> Próbowałem do tej pory: reinstalować sterowniki karty (integra nForce),
> naprawa za pomocą WinsockXPFix (ręczne poszukiwanie w rejestrze kluczy
> kończy sie fiaskiem ponieważ nie figurują wpisy:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Winsock
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Winsock2).

Wykonaj poniższe polecenia:
netsh interface reset all
netsh winsock reset
netsh firewall reset
netsh interface tcp set global autotuninglevel=disabled
Restart
lub
Wyrzucenie wszystkchi skladnikow sieci, razem ze
sterownikiem karty sieciowej i ponowna instalacja.
Inaczej mowiac:
Reinstalacji otoczenia sieciowego, spróbuj usunac z rejestru winsock2.
HKEY_LOCAL_MACHINE\........\WinSock oraz Winsock2 (cale klucze)-usun.
Po czym usunac wszystkie karty sieciowe i protokoly z panelu sterowania-->
sieci, ponownie skonfigurowac juz po restarcie.
Dodatkowo sprawdzić czy sa pliki winsock.dll w katalogu
%windir% oraz wsock32.dll w katalogu %windir%\system.
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Network-Tweak/WinSockFix.shtml

Jeszcze lektura
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;pl-pl;299357
Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemiie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/
Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/
Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/
http://www.cexx.org/lspfix.htm