Re: [win7] wyciek pamięci

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 17:31:12 MET DST

Użytkownik "Leszek" <leszek47usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hbsfen$qf8$1@news.onet.pl...
> Cześć,
>
> Mam 4 GB RAM-u i do tej pory w ciągu kilku godzin od uruchomienia kompa
> miałem zajęte około 40-50 % po otwarciu Thunderbirda i kilku kart w
> Chrome. Wczoraj zauważyłem, że przy takim samym schemacie użytkowania
> kompa użycie pamięci przekracza 90%. W tle chodzi jeszcze GG, Skype,
> Speedfan, Winamp Agent, cfosspeed, eset smart security 4.0 i uTorrent.

Sprawdź w Menedżerze zadań na zakładce wydajność te liczniki i do tego
zajętość pamięci jądra ogólnie, stronicowanej i niestronicowanej. Na
załączonym zrzucie poza 400MiB zajętymi przez Thunderbirda nic podejrzanego
nie widać.

> W tej chwili mam zajęte 97% fizycznej, chociaż nic takiego nie
> uruchomiłem. Razem z cachem na dysku mam chyba zajęte 8 GB.

Skoro masz 4GiB fizycznej to z cachem nadal masz 4. Cache przecież znajduje
się w pamięci RAM.

--
Piotr Borkowski