[win7] wyciek pamięci

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 16:43:29 MET DST

Cześć,

Mam 4 GB RAM-u i do tej pory w ciągu kilku godzin od uruchomienia kompa
miałem zajęte około 40-50 % po otwarciu Thunderbirda i kilku kart w
Chrome. Wczoraj zauważyłem, że przy takim samym schemacie użytkowania
kompa użycie pamięci przekracza 90%. W tle chodzi jeszcze GG, Skype,
Speedfan, Winamp Agent, cfosspeed, eset smart security 4.0 i uTorrent.

To jest zrzut z Monitora zasobów:

http://naforum.zapodaj.net/21c08508ec65.png.html

W tej chwili mam zajęte 97% fizycznej, chociaż nic takiego nie
uruchomiłem. Razem z cachem na dysku mam chyba zajęte 8 GB.

Wcześniej tak nie było. Co się stało? Co zrobić?

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam,
Leszek