Re: Win 7 - roznice miedzy Home Premium, Bussiness, Ultimate

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 11:22:48 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Po co Ci więcej, niż np. 2 GHz?

Ja pozwolę sobie odpowiedzieć po co mi. Zajmuję się wizualizacjami
"komputerowymi". Taka powiedzmy wizualka wnętrza renderuje sie na
pojedynczym Q6600 @ 3,2GHz na przykład 12 godzin. Ale to tylko dla tego,
bo muszę tracić mnóstwo czasu na jej optymalizację. Gdybym się nie czaił
z "odpowiednim ustawianiem" spokojnie renderowałaby się kilka dni. Więc
dla mnie jeżeli procesor będzie pracował z zegarem 2THz i tak będzie za
wolny. A co jeżeli zechcę zrobić animacje, czyli wyrenderować
kilkanaście tysięcy takich wizualek... Na szczęście mam więcej niż jeden
komputer do renderowania.

--
pozdrawiam