Re: uzytkownik w control userpasswords2

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 20:52:25 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hbk97q$1o8g$1@opal.icpnet.pl...

> A czy w Home nie da się zmienić przynależności do grup? W Pro można usunąć
> konto z jednej grupy i dodać do drugiej. Może w Home da się za pomocą
> poleceń net user lub net group?

Da się i tak właśnie trza uczynić w tym przypadku. Ten panel głupieje w XP
Home gdy użytkownik nie jest w pasujących mu grupach i przestaje go
wyświetlać. Próba utworzenia wtedy nowego usera o zajętej potajemnie nazwie
skutkuje zaskakującym komunikatem że jest on już członkiem grupy. Nie
pamiętam niestety do jakiej grupy go trza dodać w takiej sytuacji, ale na
pewno poleceniem net się udało naprawić.