Re: jak utrudnić kopiowanie mp3 z cd?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 00:56:26 MET DST

** Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

> Chyba, że program jakoś szyfruje plik i rozkodowuje go w czasie rzeczywistym,
> ale takie cudo nie będzie działało w czymkolwiek innym, niż Windows i jest to
> chore rozwiąza- nie.

Ja wiem czy chore? Nie mam w domu telewizora, a oglądam sobie serial "Czas
Honoru" - no podoba mi się ta tematyka konspiracji itd. choć to w sumie jest
semi serial brazylijski - nieważne. W każdym razie to działa mniej więcej tak,
że po czasie emisji utworu w TVP to ja mogę sobie pobrać plik na dysk. Z
plikiem tym nic nie mogę zrobić (nie odtworzę) dopóki nie wyślę SMS i nie
dostanę zwrotnego kodu do odtworzenia. I to na oko działa bo sobie ogląda w ten
sposób.

Czy to chore? Nie wiem. Pewnie da się to złamać oraz mogę poczekać kilka godzin
i ściągnąć to samo z torrenta. Ale po co skoro 6zł to dla mnie nie jest
problem?

W każdym razie infrastruktura Windows Media umożliwia coś takiego i to w wąskim
zakresie się sprawdza. Dla płyt z utworami muzycznymi, które ktoś zakupił to
oczywiscie jest bez sensu.