Re: Win2003 Zdarzenia

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 19:44:09 MET DST

Użytkownik "slawek kozlowski" <slawekk@autobaza.pl> napisał w wiadomości
news:hbkq5q$p1i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Zauwazylem teraz ze uslugi dziennik zdazen nie moge zatrzymac ani
> zrestartowac, guziki sa nieaktywne, scieżka do pliku tej usługi
> wygląda nastepująco C:\WINDOWS\system32\services.exe. Moze tu coś nie
> gra ?

Możesz ją zatrzymać naokoło. Nawet, jak guziki są nieaktywne, to powinno
zadziałać wybranie we właściwościach usługi "wyłączony" i restart kompa.
Nawet usługę RPC w ten sposób wyłączysz.
Możesz ją oczywiście, wyłączyć w konsoli odzyskiwania. Acha, bez
wyraźnego powodu RPC nie wyłączaj, tak tylko podałem jako przykład,
włączenie może być ekhm... trudne. Wyłącz tylko dziennik zdarzeń. Nie
pamietam nazwy, pod jaką ona funkcjonuje w k.o. O, już mam - "Eventlog".
Ścieżkę do usługi masz dobrą, u mnie też taka jest. I też guziki są
wyszarzone.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:vika@mail.zp.ua