Re: Win2003 Zdarzenia

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 18:54:38 MET DST

> http://technet.microsoft.com/pl-pl/library/cc738322(WS.10).aspx#BKMK_4
> Jak konfigurować rozmiar dziennika i opcje zastępowania
> http://support.microsoft.com/kb/308427/pl
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Dzieki Piotr, ale takie podsawowe sposoby jak wszystkie zmiany ptaszkow w
ustawieniach robilem.
Zauwazylem teraz ze uslugi dziennik zdazen nie moge zatrzymac ani
zrestartowac, guziki sa nieaktywne, scieżka do pliku tej usługi wygląda
nastepująco C:\WINDOWS\system32\services.exe. Moze tu coś nie gra ?

slawekk

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4526 (20091020) __________