Re: Windows 2003 Serwer i korzystanie z FTP

Autor: Peter May <peter.may_at_poczta.fm>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 15:00:45 MET DST

sTav pisze:

> spróbuj:
> ftp://user:pass@<adres_IP>

To działa, tyle, że ja chcę korzystać z zasobu w tzw. "Ekplorator
Windows" i traktować połączenie FTP jakbym pracował na "lokalnym
katalogu". A ha, no i ustawiłem sobie port 50 na routerze. Zatem wchodzę
na FTP przez <adres_IP>:50 i przekierowuję wewnątrz na port 21.

Przez klienta FTP nie ma problemu, ale już jak chcę potraktować wejście
z poziomu Windowowego "Eksploratora", to mam błąd
"
200 Type set to A.
227 Entering Passive Mode (192,168,1,2,21,151).
"

Podejrzewam, że chodzi o to, iż klient FTP wchodzi przez tryb aktywny
(polecenie PORT), a przez eskploratora chce wejść przez tryb pasywny (PASV).

Ustawiłem PassivePortRange na 5500-5700
(http://support.microsoft.com/kb/555022). Pytanie tylko co dalej?

--
Peter